بهترین کرم ضد آفتاب خارجی چیست؟

مطالبی در مورد بانوان

بهترین کرم ضد آفتاب خارجی چیست؟

۱۴ بازديد

بهترین کرم ضد آفتاب خارجی چیست؟  از کجا بدانیم که یک کرم ضد آفتاب خوب و مفید است؟ در اینجا می خواهیم به معرفی چند کرم ضد آفتاب خوب که برندهای جهانی است بپردازیم و تمام ویژگی های خوب آن را بپردازیم. با ما همراه باشید.

چرا به کرم ضد آفتاب نیاز داریم؟

نیاز ما به کرم ضد آفتاب دلایل مختلفی دارد که در اینجا می خواهیم به بخشی از آن ها بپردازیم:

  • جلوگیری از خشکی پوست
  • جلوگیری از چروک پوست
  • جلوگیری از تیرگی پوست
  • دفع اشعه های مضر به پوست
  • جلوگیری از سرطان پوست
  • جلوگیری از ایجاد لکه های پوستی

به صورت کلی باید از کرم ضد آفتاب در طول روز استفاده کنید تا پوست صورتتان همیشه صاف و شفاف باقی بماند. در غیر این صورت منتظر تیرگی و لکه های پوستی روی صورت خود باشید.

ویژگی های بهترین کرم ضد آفتاب خارجی چیست؟

بهترین کرم ضد آفتاب خارجی کرمی است که باید ویژگی های زیر را داشته باشد. این ویژگی ها را شما باید از طریق مواد اولیه و مواد تشکیل دهنده ی پشت محصول ببینید.

  • دارای SPF بالا. کرم ضدآفتابی خوب است که دارای SPFبالا باشد یعنی 50. زیرا در واقع وقتی این امتیاز بالا باشد شما می توانید با خیالی آسوده در مقابل نور خورشید قرار بگیرید و استرس اشعه های UVرا نداشته باشید. این اشعه ها عامل اصلی ایجاد سرطان های پوستی است.
  • دارای مواد مرطوب کننده و آبرسان پوست. مواد مرطوب کننده. بهترین کرم ضد آفتاب کرمی است که دارای مواد مرطوب کننده باشد. زیرا پوست به اندازه کافی زیر نور خورشید خشک می شود. این خشکی منجر به از بین رفتن چربی های مفید پوست و در نتیجه پیری زودرس می شود. در واقع وقتی خشکی پوست به سراغ شما می آید منتظر چروک شدن آن هم باشید!
  • ماندگاری بالا در برابر آفتاب و عرق. وقتی آفتاب باشد و هوا گرم باشد طبیعی است که پوست هم عرق کند. اگر عرق کنید قطعا کرم روی پوست شما نمی ماند. وقتی کرم روی پوست نماند دیگر محافطتی در برابر آفتاب هم ندارد. بنابراین باید کرمی را انتخاب کنید که در برابر عرق و آفتاب مقاوم باشد.
  • عدم خاصیت لایه برداری. کرم ضدآفتابی خوب است که خاصیت لایه برداری نداشته باشد. یعنی نباید لایه های پوست را از روی صورت بردارد زیرا ممکن است منجر به خشکی پوست شود و در نهایت باعث ایجاد چین و چروک روی صورت می شود. همچنین پوست شما را پوست پوست می کند.
  • جلوگیری از باز شدن منافذ پوست. باید کرمی را انتخاب کنید که در برابر باز شدن منافذ پوست محکم باشد و اجازه ی این کار را به پوست ندهد. زیرا وقتی کرم ضد آفتاب مدت زمان زیادی روی پوست باشد ممکن است جذب منافذ باز پوست شود.
  • فاقد پارابن. پارابن یک ماده ی بسیار مخرب برای پوست می باشد که منجر به بیماری های پوستی و سرطان می شود. باید مواظب باشید که از کرمی استفاده کنید که فاقد پارابن باشد. حتما در هنگام خرید به مواد اولیه محصول دقت کنید.
  • ضد حساسیت و ضد التهاب پوستی. بهترین کرم ضد آفتاب کرمی است که کاملا ضد حساسیت و ضد التهاب باشد. زیرا وقتی جنس کرم خوب است قطعا فاقد موادشیمیایی است به همین دلیل با هیچ پوستی مقایرت ندارد و برای تمامی پوست ها مفید است. به این ترتیب دیگر نیازی نیست به دنبال یک کرم مخصوص برای پوست خود بگردید. بسیاری از کرم های ضد آفتاب تقلبی و فیک فقط پوست صورت را خراب می کنند و باعث ایجاد تیرگی و لک در آن ها می شوند زیرا مواد اورگانیک در آن ها به کار گرفته نشده است.
  • مقرون به صرفه. بهترین کرم ضد آفتاب علاوه بر خوب بودن جنسش باید مقرون به صرفه هم باشد. یعنی قیمت آن اقتصادی و منطقی باشد زیرا این کرم قرار است مصرف روزانه باشد و اگر قرار باشد قیمت آن زیاد باشد افراد کمی توانایی خرید آن را دارد.
  • اورجینال. کرم ضد آفتاب باید کاملا اورجینال باشد. از خرید کرم ها فیک خودداری کنید زیرا دقیق مشخص نمی شود داخل آن چه موادی به کار رفته است!
  • جلوگیری از سوزش چشم. برخی از کرم های ضد آفتاب حاوی موادی است که ممکن است وقتی آن را به اطراف چشم می زنید دچار سوزش شود.

برای معرفی کرم ضد آفتاب خوب کرم ضد آفتاب اورلین را می توان بهترین کرم ضدآفتاب خارجی دانست. زیرا این کرم همه ی ویژگی های یک کرم ضد آفتاب خوب را در بردارد. علاوه بر این ها به پوست کمک می کند تا قسمت های لک شده را در خود بهبود ببخشد و آن ها را خوب کند. برای اطلاعات بیشتر می تواند به وب سایت رسمی اورلین مراجعه کنید تا با محصولات این برند بیشتر آشنا شوید.

قبل و بعد از مصرف

5 تا از بهترین کرم ها برای از بین بردن جای جوش

آکنه یکی از مشکلات رایج پوستی است که با شروع دوران بلوغ شروع و گاهی تا سنین بزرگسالی نیز ادامه خواهد داشت. جوش ها به تنهایی مشکل محسوب نمیشوند. گاهی جای جوش ها ظاهر پوست را تغییر میدهند. از این رو در این مقاله به معرفی چند محصول برتر از بین برنده جای جوش خواهیم پرداخت.

آکنه چه زمانی ایجاد میشود؟

آکنه زمانی ایجاد می‌شود که سوراخ‌های ریز در پوست که به عنوان فولیکول‌های مو شناخته می‌شوند، مسدود شوند. غدد چربی پوست غدد ریزی هستند که در نزدیکی سطح پوست شما وجود دارند. این غدد به فولیکول‌های مو، سوراخ‌های کوچکی در پوست شما که مو از آن رشد می‌کند، متصل شده‌اند.

غدد چربی پوست موها و پوست را چرب می‌کنند تا از خشک شدن آن‌ها جلوگیری شود. آن‌ها این کار را با تولید ماده روغنی به نام سبوم انجام می‌دهند.

بقیه مطالب را دنبال کنید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.