نکات خرید کمربند لاغری ویبروشیپ

مطالبی در مورد بانوان

نکات خرید کمربند لاغری ویبروشیپ

۲ بازديد
خرید کمربند لاغری ویبروشیپ چه ویژگی هایی دارد؟ برای خرید کمربند لاغری ویبروشیپ به چه مواردی دقت کنیم؟
بهترین راه برای کاهش وزن استفاده از کمربند لاغری ویبروشیپ می باشد.

ویژگی های کمربند لاغری ویبروشیپ

کمربند لاغری ویبروشیپ با ایجاد حرکات لرزشی و ویبره باعث می شود چربی های اضافی ایجاد شده از طریق سیستم لنفوی از بدن جدا شود.

همچنین با ایجاد ماساژ  و ویبره روی عضلات کمک می کند عضلات شما به صورت هماهنگ و همسان رشد کنند و شما به اندام خیلی بهتر و ایده آل تر دست پیدا می کنید.

همچنین این دستگاه به کاهش چشمگیر درد عضلات و کوفتگی و خستگی و یا کشیدگی عضلات هم بسیار کمک می کند.

پس علاوه بر لاغری و چربی سوزی, از کمربند لاغری ویبروشیپ اصل می توانید به عنوان ماساژور و تسکین دهنده برای قسمت های مختلف بدن مثل ران و ساق و باسن و شکم و پهلو و حتی دیسک کمر استفاده کنید.

کمربند لاغری ویبروشیپ 4 موتوره اورجینال با عملکرد لرزشی عالی تاثیر بسیار بالایی در لاغری و سوزاندن چربی های اضافی بدن شما دارد.

توجه داشته باشین که این محصول جنس های جورواجور فیک و هایکپی هم دارد که نسبت به جنس اصلی از کیفیت خیلی پایین تری برخوردار هستند و مدت زمان زیادی برای شما کار نخواهد کرد.

ویبروشیپ اصلی کاملا ارگونومیک و طبی طراحی شده است و علاوه بر تاثیر عالی در لاغری و چربی سوزی به هماهنگی عضلات شما هم خیلی کمک می کند و با استفاده مستمر این محصول عضله های یک ست و خوش فرم خواهید داشت.

خرید کمربندی لاغری ویبروشیپ

عملکرد دستگاه ویبروشیپ به این صورت است که کمربند اصلی را روی قسمت مورد نظر(شکم, پهلو, ران, ساق,سینه و…) می بندید و روی کنترل مخصوص که به کمربند وصل است دکمه پاور را فشار می دهید. 

دستگاه شروع به لرزش می کند و می توانید با استفاده از دکمه مخصوص Mode حالت لرزش را تنظیم کنید.

حالت های مختلف دستی و حالت اتوماتیک قابل انتخاب هستند.

با دکمه های مثبت و منفی هم می توانید سرعت ویبره را روی حالتی که گذاشته اید تنظیم کنید.

برنامه خودکار در پنج سطح مختلف و با سرعت های مختلف عمل ویبره را انجام می دهد. 

این دستگاه به افزایش متابولیسم بدن و بهبود گردش خون کمک چشمگیری می کند.

ایده آل ترین حال استفاده از ویبروشیپ روزی نیم ساعت و 2 جلسه 15 دقیقه ای یک بار صبح یک بار عصر است.به مدت 2 ماه که به این ترتیب به صورت مستمر استفاده کنید نتیجه خیلی عالی به دست خواهید آورد.

کمربند لاغری ویبروشیپ یک دستگاه ورزشی است که به شکل یک کمربند قرار می‌گیرد و دارای ویبره‌های دستی است که در طول آن قرار دارند. این ویبره‌ها به دلیل ارتعاشاتی که ایجاد می‌کنند، ادعا می‌کنند که باعث افزایش سوخت و ساز بدن و از بین بردن چربی های موجود در ناحیه کمر و شکم می‌شود. همچنین برخی مدعی هستند این ویبره‌ها باعث افزایش عملکرد عضلات، کاهش سلولیت و تقویت عضلات می‌شوند. اما تأییدیه‌های علمی در مورد اثربخشی دقیق این دستگاه‌ها محدود است و برخی از متخصصان ورزشی ممکن است از کارایی آنها شک داشته باشند.بنابراین، قبل از استفاده از این دستگاه‌ها، بهتر است که با یک پزشک یا متخصص ورزش مشورت کنید.

  1. مشورت با پزشک: قبل از آغاز هر برنامه تمرینی یا استفاده از دستگاه‌های ورزشی، بهتر است که با پزشک مشورت کنید، به‌ویژه اگر شما مشکلات پزشکی یا محدودیت‌های جسمی دارید.

  2. مطالعه و اطلاعات بیشتر: قبل از استفاده از کمربند لاغری ویبروشیپ، بهتر است که اطلاعات بیشتری در مورد آن و اثرات آن را جستجو کنید تا تصمیم بهتری اتخاذ کنید.

  3. توجه به تمرینات ورزشی دیگر: کمربند لاغری ویبروشیپ تنها یکی از ابزارهای ورزشی است و بهتر است که از تنوع تمرینات ورزشی بهره ببرید تا به نتایج دلخواهتان برسید.

  4. توجه به تغذیه: ورزش تنها یک بخش از فرایند لاغری و تناسب اندام است، تغذیه مناسب نیز نقش بسیار مهمی در این فرایند دارد، پس به تغذیه‌ی سالم و متنوع توجه کنید.

  5. توجه به وضعیت بدنی: اگر در زمینه ورزش فعالیت کمی دارید، بهتر است که با تمرینات کم‌استراحت شروع کنید و به تدریج برنامه تمرینی‌تان را افزایش دهید.

خرید کمربند لاغری ویبروشیپ

همانطور که گفتیم کمربند لاغری برقی Vibroshape یک دستگاه خیلی عالی و کاربردی برای لاغری و چربی سوزی و فرم دهی به بدن و کاهش درد و خستگی است و با بهبود گردش خون و افزایش متابولیسم به سلامتی کل بدن هم کمک بسیاری می کند.

اگر به صورت مستمر و اصولی از این دستگاه استفاده کنید خیلی عالی نتیجه می گیرید.

اما در یک سری موارد خاص ممکن است عوارضی مشاهده شود که بهتر است با مشورت پزشک استفاده شود.

یکی از این موارد خانم های دارای کیست هستند.

مشاهده شده که استفاده از ویبروشیپ در خانم هایی که کیست دارند در برخی موارد باعث بزرگ شدن کیست شده که بهتر است به این مورد دقت کنید.

خانم های باردار هم توصیه نمی شود از این دستگاه استفاده کنند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.